haha

jag och att hålla vad jag lovat :P Aja, här kommer bilderna från våran härliga lördag förra veckan :D


En överlycklig Athos på isen och Hjelts stuga i bakrunden





Det här är bara snö som har drivat, helt sjukt!!





Inte helt fel att sitta i solen och sola lite :)





haha det var inte jätte lätt att försöka göra snö änglar när Athos hemsk gärna villl hjälpa till :P





Sen kom Anita ut.. och gissa vem som springer allt vad han kan och direkt glider ner i sittande ställning för att få sig en karramell :P



Sen behöver ju fåglarna mat även på vintern så här fylls deras mat på







Massa bus in snön :D



Härliga tider, den här nedersta bilden bjuder jag på bara för att ni läsare är så söta.




Kommentarer
Med vänliga hälsningar Ulrica

Vilka superfina bilder! Var är stugan?

2010-02-17 @ 17:49:56

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback