Händelserik måndag

Jobbet small bara till idag, har efter jobbet hunnit vara och göra naglarna snygga igen, varit på rusta, boom och handlat på maxi. Packat upp all mat, tömma diskmaskinen, diska och nu ligger jag och myser i min nyinköpta underbara filt. I LOVE IT! Bara 199 kr på boom, men väl spenderade pengar!

Måste också dela med mig om något riktigt kul som jag läste idag, på systers blogg. Känner att jag måste länka till det så ni får se det med egna ögon :P Alla ni som älskar djur och deras påhitt borde kika in här (och ni andra också förresten)

---> Isabells blogg <---

Fick just ett roligt sms av min föredetta skolkompis Annica, vi är bjudna hem till dom på middag på lördag. Ska bli spännande att se deras nya lägenhet. Och sen älskar ju våra hundar varandra så det kommer nog inte bli en lung stund på dom:P Men vovvarna lär ju sova gott sen iallafall! En riktig lekeftermiddag :)


Nu ska jag kura ner mig djupare i filten och krypa lite närmare älsklingen!


Kommentarer
Med vänliga hälsningar isa

Tack för att du länkade vidare till mig. haha! Findus är ett riktigt charmtroll utan dess like. Haha! jag vill verkligen se över den där filten du köpte. ta en bild och lägg ut vettja! :)

2010-02-23 @ 08:11:04
URL: http://isabellpalm.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback