Känner att solen glimtat lite åt mig idag

Behövde en sån här dag idag känner jag. Allt har flytit på bra, ryggen har kännts mycke bättre även om höften är sämre. Solen har skinit och jag fick sluta tidigare. Har hunnit hem, duscha, färga ögonbrynen, plattat håret så jag får känna mig lite snygg. Startat en tvätt som jag kom på nu även kanske måste hängas OCH varit upp till stan och shoppat splitternya superfina skidor till Micke. Alltså en riktigt bra dag :)
Just det, måste bara dela med mig av vad jag fick höra när vi stod i sport butiken och provade ut Mickes skidor. Då kommer en familj om 4 st in och ska ha två par skidstavar åt sina mycket små pojkar. Då säger en av pojkarna till sin mamma " Mamma nu när jag får ett par nya stavar ska jag sattsa mot OS, och du mamma, jag tror jag börjar med skidskytte :P" Tänker själv när en liten kille som är mindre än en meter lång står där och på fullaste allvar säger detta :P Så sött!!

Nu sitter jag här i köket och känner att magen skriker efter middag och sen ska jag nog bara gå ner i källaren och mysa ner mig framför tvn. Gjorde ju storstädningen igår så idag kan jag göra precis vad jag vill :O

Nä, maten gör inte sig själv, dags att visa lite cookingskills :D


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback