Ljudböcker

Ljudböcker is the shit! Jag är helt fast, lyssnar hela dagarna på jobbet. Kanske går jobbet fortare om man har en spännande bok att lyssna på. Jag tycker iallafall att det känns så. Himla skönt att få försvinna in i en annan värld och kanske inte tänka på att man skrubbar bort massa snusk från byggbarrackernas toaletter. Blääkas.

Hur som helst så är det onsdag imorgon och det innebär denna vecka att jag ska besiktiga bilen, även fast vi vet att den inte kommer gå igenom, är tydligen så att handbromsvajern måste bytas :/ Men men, då får vi iaf en månad till på oss till att få den bytt. Sen är det jobb i vanlig ordning som gäller.

Nä nu kommer Micke tillbaka från dagens sista prommis med Attepatte så nu tror jag nog att vi ska se något tv program på datorn.. Sen är det goood natt :D

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback