bra dag

Idag har varit en riktigt bra dag, dock så har jag varit väldigt mycke tröttare än vanligt. Tror ögonen gick i kors ända fram till efter lunch... Men det är bara att jobba på!
Tog även sista sprutan till twinrix och baske mig så ont det gjorde denna gången, var öm så fort jag lyfte armen i säkert 3 timmar. Men nu har det släppt och det enda tecknet på att jag tog en spruta idag är det fina plåstret man får efteråt :P Skönt iallafall att vara skyddad mot hepatid a och b i minst 20 år framåt. Och risken att jag skulle åka på hepatid c är väl inte så stor ;)

Fick just besked om att Annica och Thea ska komma ut till oss på lördag och springa i skogen och busa, ska bli otroligt roligt. Dom har inte lekt tillsammans sen i somras och jag har dessutom inte träffat annica sen dess heller. Så nu håller vi tummarna för att det blir kanon väder för då kanske man tom skulle kunna gå ut till tarv en sväng och sitta i solen medans hundarna springer omkring och leker :)

Ska värma upp risotton min mamma hjälpte mig och laga nyss och det ska bli kanon gott!

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback