Kärlek kärlek kärlek

Helt fantastisk, romantisk och full av överraskningar....

Allt började kl 09.30 på lördags morgon när det ringde i väckarklockan (på en lördag?) och jag hade fått några små uppgifter vid 11 snåret på fredag kväll. Packa bikini, nesicären och något som man typ kan gå ut och äta middag i.... Sen fick jag inte veta något mera.

Ja som sagt, klockan ringer på morgonen och micke drar ganska snabbt iväg och lämnar tillbaka en film vi hyrt och tar med sig athos.. när han kommer tillbaka är han utan hund? Är hemma i 5 minuter och sen drar han iväg igen, sen får jag ett sms om att komma ut med alla grejer på gården och när jag väl kommer till bilen sitter Linda och Peter i bilen och Linda i viss panik. Hon hade tydligen inte heller någon aning om vad som skulle ske...



Under vägen fick vi inte veta något om vart vi skulle eller hur länge vi skullle åka bil. Men något vi vet helt säkert är att vi inte fick något färdgodis...



Sen stannade vi i övik på Burger king för en bit mat och sen blev jag och Linda avsläppta på öviksbadet med ordern att betala in oss och börja bada. Om dom skulle komma eller inte fick vi inte veta. Så vi lydde order och hoppade i plurret, och efter 40 min lite drygt dök dom upp. Så vi badade och lekte som små barn.
Efter ett par timmars badande bestämde vi oss för att börja röra oss hemåt, men när vi (jag och linda) trodde att vi skulle gå till parkeringen så svängade grabbarna in på ett hotell. Myycket trevlig och uppskattad överraskning.

 

Efter det trodde vi att överraskningarna var slut....... men icket. Vi gick ner på Olles för att ta en öl och äta en pubtallrik.





Efter Olles gick vi tillbaka till hotellet för att ligga och vila en stund innan vi skulle bestämma vad vi skulle göra på kvällen. Men när vi kom till hotellet fick vi inte ens gå in utan vi tjejer fick vänta utanför och sen kom grabbarna ut med våran packning???? och började ringa till skjuss medans vi hakade efter dom gåendes upp för en backe. När vi hade promenerat tillbaka till paradisbadet så fick vi varsin biljett till ett event dom hade där på kvällstid. Det heter Parkväll.


Och jag och linda blev överlyckliga över hela denna väl planerade dag



Klockan 18.00 fick vi varsin handduk och en morgonrock var och det visade sig att vi skulle få vara med om 3 olika bastusittningar, ostbricka, öl och vin, en middag bestående av röding, bubbelpool och ångbastu med eukaluptus doft.

Under de olika bastusittningarna fick vi bland annat dricka iste, smörja in kroppen med honung och peela kroppen med en blandning av olivolja och salt.













Efter allt detta så sminkade vi upp oss igen, klädde på oss finkläderna och avslutade kvällen på Harrys.






Taaack så otroligt mycket Micke, Peter och Linda för en helt magisk helg!!


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

Men gudis va mysigt ni haft! :) Kram på dig!

2010-01-25 @ 06:12:58
URL: http://piiias.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback