Det var nästan så att jag kände det på mig

Arbetsdagen har gått helt kanon, tror aldrig att en onsdag med jobb gått så fort. Kom till rätts kl 10 vipps så var klockan halv 12 och då vare lunch. Sen small klockan bara till och var kvart i 4 och jag som slutar halv? Sjukt.

Sen blev det ju en vansinnes färd hem från jobbet eftersom det var storm och mina kära vindrutetorkare valde att sluta fungera. Skottade som en galning efter jobbet för att 2 timmar senare plumsa ut på en lika oskottad väg som innan jag skottade.
Sen funderade jag på om min mobil slutat fungera eftersom att jag skickat ett sms till terhi i morse och ett för någon timme sedan men inte fått något svar. Skickade också till syrran och det tog lång tid innan hon svarade.

SEN, sen kom det magiska beskedet. det bästa beskedet, det enda beskedet som kunde vända tankarna bort från all snö, den trasiga bilen, "långprommisen" i de dåliga vädret, hål i skorna och kyla. MIN BÄSTA VÄN fick sin lilla dotter idag! Jag kan helt ärligt inte hitta ord för hur glad jag är, det känns som så overkligt än så länge.
Jag kan knappt bärja mig tills jag får åka och hälsa på dom, se och kanske tom hålla i deras lilla prinsessa...
ÅÅÅH jag är sååå lycklig idag, INGET kan få mig på dåligt humör nu..

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback