Hmm...

Okej, den här förkylningen går INTE åt rätt håll, har ringt vårdcentralen nu och dom ska ringa upp mig vid 13 tiden. Måste få hostmedicin innan jag hostar av mitt stackars revben helt :/ Det nedersta revbenet på vänster sida gör ont när jag hostar, inte bra inte bra. Eftersom att mamma kom förbi med nezeril igår så kan jag numera andas, det är ju alltid fint, dock snyter jag mig och nyser hela tiden. Men så länge jag får luft så är väl resten något man kan leva med.

Ska nog sova en stund nu igen, det är jobbigt att vara uppe känner jag.

Bye bye

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Jasmine

Hej!



Jo jag är kvar och sliter.Vad jag vet så är vi fullbemanning i växeln. Men det behövs däremot Taxichafförer. Du får ta Taxikortet bruden! ;) hehe

2010-01-07 @ 11:05:35
URL: http://jasmineolofsson.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback