Imorgon blir en bra dag!

Jag har kommit på en sak, om jag fryser om öronen blir jag på skit dåligt humör. Speciellt när jag har skottat. Skottade uppfarten så fin idag när jag kom hem från jobbet, men när jag kom in var jag arg som ett bi för jag skottat utan mössan.  Så det iilade typ i huvet på mig säkert 1 timme. Som ett åsk moln började jag rensa i skåpen i köket eftersom jag var så less på all skit och att man aldrig hittar det man söker efter för att allt är en enda röra
När jag är på dåligt humör brukar jag känna ett lugn och välmående efter ett tag och det fungerade även idag. Blev lugn och sansad och då vågade sig även Micke hem från jobbet :P


Har just pratat med Terhi i telefonen, vi pratade i nästan en timme. Det finns ju så galet mycke att prata om och fråga när någon gjort något så stort som att föda barn. Hon mådde bra och bebbe också, så allt var fint.
Vi bestämde även en date imorgon eftersom jag lix är på sjukhuset och jobbar 75% av dagen imorgon. Ska bli så himla roligt att få träffa familjen Norrgård/Koski nu när dom utökat antalet till 3 :)
Måste somna tidigt ikväll så jag inte lyckas försova mig som jag gjorde i morse.....


Kaaanooon bra, Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback