Nu jädrans!

Nu jädrans har vi börjat det nya året med att ta tag i saker. I skrivande stund har jag två duktiga pojkar som kaklar mitt kök :D Helt fantastiskt så himla bra det här kommer bli! Sen händer det en del andra grejer också som gör att man blir lite extra glad. Men det är tyvärr inget jag kan dela med mig av här och nu. Det får vänta ett tag känner jag, kan ju hända att det bara blir pankaka av det hela också.


Uppdaterar väl imorgon med nån bild på vårat fin fina kök :)


Vissa ger och andra bara tar och stampar lite extra på dom som redan ligger.

Bye bye

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

Ska komma på inspektion some day! :) Kramis på dig! Bilder tack!;)

2010-01-15 @ 12:03:57
URL: http://piiias.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback