Playdate och soffmys

Igår blev till en riktigt härlig dag. Arbetet rullade på en faslig takt så vi slutade tidigare. Eftersom jag hade tänkt gå långprommis med Annica i helgen men blev kidnappad istället så ringde jag till henne direkt jag slutat och hörde om minte hon och Thea ville komma ut till oss. Så dom packade in sig i bilen och kom på en gång. Så vi vi åkte ner till nyvik och släppte hundarna lös på isen medans vi gick runt på isen och pratade ikapp lite tappad tid.
Annica fick en riktig tackling bakifrån av Athos i full fart, så hon ramlade pladask på rygg, och fort gick det. Som tur var så var det massa snö så hon landade mjukt.

Hundarna sprang som tokar och Athos tyckte verkligen om Thea, eftersom dom är av samma ras så leker dom även på samma sett. Och det värmer i hjärtat att titta på hur lyckliga dom är när dom får springa lösa och fria.

Efter att middan var bort stökad och athos fått sin kvälls prommis så la vi oss framför tvn och slocknade heela familjen och vi vaknade inte förän 20 över 10 på kvällen, shit pommes alltså!! Men jag vaknade mer utvilad än vanligt imorse så det behövde jag :D

Ikväll tror jag nästan att jag ska över bron och hälsa på min alldeles egna Terhi och sen lät det som att Carro också skulle vara där så det blir ju kanon kul.

Nä nu ska jag göra som athos,  ta en liten power och snarka en stund :D


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback