Så var helgen över

Nu börjar en ny vecka med nya fantastiska tag. Imorgon ska jag lägga in bilder från vårat kök också hade jag tänkt, om jag nu inte hittar kabeln ikäll. Har nämligen (för ovanlighetens skull) laggt den på något extra fiffigt ställe så jag inte ska hitta igen den. Ja ni märker ju när det börjar ramla in bilder här helt enkelt.

Känner att det är sängdags nu, har varit hos Pia och Anthon ikväll och druckit lite kaffe och myst. Kollade även in deras nya fina kök och det blev ju super bra! Har även fått mig en ny bästis, deras lilla hund Eddie. Jag lärde honom "high five" och gav honom massa godis :P Inte så konstigt att han börjar storm gilla mig när jag kommer med massa godis som mutor :P

Ska gå ut sista snabbisen med Atte nu sen blir det att krypa ner i sängen brevid min lilla sjukling!!

Bye bye


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

Du är nog hans nya idol, godistanten! ;) ;)

Kramis!

2010-01-17 @ 22:27:07
URL: http://piiias.blogg.se/
Med vänliga hälsningar jessie james

Ja in me massa bilder :D

2010-01-18 @ 14:30:32
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback