Shit vilken dag

Har varit en helt okej dag, allt har flytit på men jag har haft mycket som snurrat runt i huvet. Både lite stress över att vi har 1000 miljoner grejer utspritt i huset pga köksrenoveringen. (Måste verkligen städa bort all skit i morgon.)
Sen är jag har jag varit nervös inför ett visst möte jag var på idag. Och nu väntar jag ivrigt och supernervöst på ett samtal som skall komma senast måndag där mycket står på spel.

For till mamma och pappa på middag idag, sen blev det att se lets dance där jag somnade som ett litet barn imammas knä medans hon pysslade på med mitt hår. Konstigt nog somnar jag alltid när jag är där och hälsar på, tror dom lägger något i kaffet så dom ska få ha en mys stund som när man var liten. Aja, mysigt är det iallafall och man får känna sig lite yngre till skillnad från vardagen då man ofta ställs inför utmaningar och massa vuxen beslut.

Nu ligger jag i sängen och myser med Majsan medans micke ligger och snarkar brevid, han ska nämligen upp kl 8 imorgon bitti för att åka till stan och göra andra sittningen på sin snygga tatuering. Och jag ska som skrivet ovan, försöka röja upp lite här hemma så man vågar öppna om någon skulle råka ringa på dörren. Sen har jag även lovat att kolla lite på syrrans blogg och se om jag kan lyckas designa om den lite.

Kanske skulle slå igen mina blå nu så jag vaknar pigg, utvilad och känner mig helt fantastiskt peppad på dagen! :)

Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar lillasyster

Jag tror dom lägger något i kaffet för att dom ska få lugn och ro! Jag menar, hur kul tror du att det är när du eller jag (eller framför allt vi båda) kommer hem och beter oss som om vi var 5 år. Inte konstigt att dom är less, i deras ögon är vi ju vuxna kvinnor, eller?

2010-01-17 @ 12:19:55

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback