vart tusiken

vart tusiken har jag lagt kamerakabeln? Den är spårlöst försvunnen. Måste nästan göra en djupdykning i skåpen för att se vart jag kan ha gömt den. Så irriterande att man aldrig lär sig, lägg den på samma ställe så hittar du den ALLTID!!

Har just varit ute på en prommis med atte patte, släppt han lös och tränat inkallning. Med godis kommer han som ett skott. Annars kan det vara beroende på vad som händer runt omkring så nu ska jag få honom att förstå att jag vill att han alltid ska komma varesig godis eller inte.
Micke är fortfarande sjuk och visar inga direkta bättrings tecken. Men förhoppnings vis vaknar han en morgon och känner sig frisk och kry full med energi.

Jag är så sjukt sugen på att göra massa saker med mitt liv nu, vet bara inte vilken ände jag ska börja i riktigt. Så det får förbi drömmar ett tag till sen får jag bena ut hur jag ska fixa detta till det bästa :)

Kommentarer
Med vänliga hälsningar annica

hej rebecca! jag och thea kan absolut komma förbi i helgen, vad sägs om lördag kring 11 tiden? oscar börjar jobba 10, så om jag kommer direkt efter det? jag sms'ar senare. kram!

2010-01-19 @ 22:32:45
URL: http://annicavester.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback