Födelsedagen är över för i år

Sådär, nu har vi haft kalas för mig färdigt för i år. Känns både otroligt skönt och synd. Men jag hinner ju få paket en gång till i år eftersom jag var så bra planerad att jag nästan har ett halvår mellan jul och födelsedag :P

Har ätit så mycke tårta i helgen att det snart kommer ut ur öronen på mig, tur den är slut nu. Annars kommer jag se ut som en säl i slutet av sommaren :P och det går ju inte för sig, så jag tror faktiskt jag ska ta mig en lång prommis med älskade Athos idag i det fina vädret. Kanske ta en prommis över till holmsund och tillbaka. Kanske inte den roligatse miljön att traska i men va fan, kanske kan fylla ipoden med nå bra musik för då fungerar de flesta sträckor.
Jag måste köpa ett sånt där band man sätter runt armen sånt som man kan stoppa ipoden i, för nu nu när jag varit ute och sprungit så har jag inte haft något bra ställe att stoppa den på så jag måste heeela tiden rätta till den... springa en bit.. stanna till och rätta till den... hmm.
Nog om detta jag fick iallafall massa super bra presenter och jag ser fram emot att utnyttja presentkorten på spa som jag fick... och jag längtar till att få dricka ett glas vin i mina nya fiiina vinglas, jag tror nämligen att vinet kommer smaka mycket godare nu när jag har så snygga vinglas :P Kan bli bra så här  när semestern kommer!!

Förutom att kalasa i helgen så har vi spenderat övrig tid med Annica och Oscar. Vi gjorde ett försök att tapetsera, killarna la golv, micke pendlade fram och tillbaka eftersom han hade jour och blev utringd ett antal gånger. Hundarna har fått busa och det var skönt att se att även dom två kunde ta det liiiiiite lugnt med varandra en liten stund. Ttidigare gånger dom träffats har det varit full rulle preeciiiis hela tiden dom varit tillsammans. Men i söndags så kunde dom faktiskt lägga sig ner en stund och ta en powernap.

Nä nu måste jag göra någon nytta!
Bye bye

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback