Fredag hela veckan

Jisses, helg igen? Kan inte förstå hur timmarna och dagarna helt plötsligt bara rasslar iväg i denna kanonfart! Det har redan gått nästan en vecka sen jag skrev sist, dock har inget speciellt hänt. Micke har haft brandjour hela veckan så vi har hållit oss på hemmaplan.
Till er som var hos oss på midsommar berättade jag att två av våra spisplattor slutat fungera, jag kan nu uppdatera er med att säga att dom mystiskt nog fungerar igen?! Haha, total lycka, för jag hade absolut ingen lust att köpa en ny spis nu :P
Dock så upptäckte jag när jag klev upp imorse att vi lyckats glömma frysen öppen i natt (om vi nu inte fått öppningshjälp av en viss kille som insett att det finns massa goda saker att tugga på där inne). Så det vara inte ens lite kallt där inne när jag väl upptäckt vårat misstag. Men det får bli morgondagens problem och uppgift att slänga bort allt som finns i den och grov rengöra den. Kanske ändå behövdes :P

Två av mina kusiner är och hälsar på hos mor och far i helgen så det blir nog en sväng dit imorgon och prata ikapp lite. Ena kusinen har just muckat så förhoppningsvis har dom lämnat ämnet Lumpen, Vapen och allt vad det innebär vid det laget.
Just nu sitter jag och njuter av ett glas kall cola, för det tycker jag att jag har förtjänat.. Jag menar.. eftersom veckorna går så fort så Måste jag ju ändå ha hunnit göra NÅGOT för att förtjäna detta förbjunda socker sen jag unnade mig det sist?

Nä nu har jag inte mer tid till att sitta här och plinka längre, ska nämligen till chefen på personalfest ikväll. Ska bli grillat, drinkar och lekar i solen om jag förstått det hela rätt. Tycker det passar alldeles ypperligt en sån här strålande dag.

Trevlig helg allihopa.


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback