shopping..

Dagens arbetsinsatts var kaos, maten tog slut igen och det innebär att det haglar in beställnigar på lasagne och paj... vilket båda två måste mickras i 1,5 respektive 4 minuter... gissa om man blir knäpp i skallen?!

Hur som helst så slutade jag strax efter klockan 1 idag. Riktigt nice, så jag tog bilen ner till stan och shoppade lite. Har insett att jag inte har  så mycke kläder som passar längre. Så nu har jag iallafall några linnen, klänningar och leggings. Som tur var så provade jag bikini sist, för det brukar alltid vara drygt, typ som att försöka köpa sig ett par byxor som sitter hyffsat. Efter bikini provningen och två stycken killar som bara dundrade in i mitt stängda provrum så kom huvudvärken som ett brev på posten. Kanske inte direkt hjälpte till att man insåg att det inte blir till att ligga i någon satans bikini för mig i år. Får nöja mig med att ha en linne och leggings bränna.

Nä om man skulle djupdyka efter den där andra löpardojjan som verkar ha försvunnit sen i lördags?


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback