Soliga dagar

Det är inte alla som som kommer till min baksida och sjunger som får smyghoppa in genom genom fönstret in i min famn och rakt ner i sängen för lite värme.. men Pumbis får det :P Han är så gullig, vilken mammagris :P Men ååh så mysigt!!

Idag har jag inte fått något vettigt alls gjort, har bara varit såå trött. Direkt efter jobbet som slutade klockan 3 så åkte jag ner på bolaget (på begäran av micke eftersom han har sin första semester dag idag) och apoteket för lite ärenden, sen hem och hämta semesterfiraren och köra honom till stan... Väl i stan åkte jag förbi rusta, köpte lite hundgodis och skurmedel och skit sen hem. Ut med Athos och sen krascha ner i soffan för att somna. Nu har jag vaknat till liv för ungefär en halvtimme sen, gått ut med Athos igen, borstat gaddarna och dykt ner í sängen för att återuppta snarkandet. Heelt galet så trött jag är. Och jag har bara 1-2-3-4....7 arbetsdagar kvar innan jag får sova ut och vara ledig. Länge leve ledighet och som pricken över iet så går jag även på semester då. Halleluja

Skulle egentligen hämta Micke i stan ikväll men han tyckte det var för trist att komma hem till mig redan så han fixade egen skjuss hem så jag kan få gå till sängs. Inte så jätte ledsen över det kan jag säga, jag behöver min vila!

Ska halsa i mig lite vatten nu och sen vakna upp lite piggare imorgon, sov så gott


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback