hej å hå!

Nu har jag inte skrivit på väldigt länge, har faktiskt mot all förmodan fått skit för det :P Så jag skrivet ett inlägg nu och sen får vi se om det  kommer upp fler eller hur det blir.

Sen sist jag skrev har det faktiskt börjat hända lite grejer i mitt liv. Jag har fått ett nytt jobb!!! weehooo :) Har i skrivande stund jobbat två dagar och tycker det är kanon kul, känner att jag börjar komma tillbaka i min gamla roll som servitris rätt snabbt. Känner mig bekvämare och bekvämare för varje dag och har mycke intressanta saker kvar att lära mig :)
Snön är borta och solen förgyller vår vardag rätt så ofta nu för tiden. Tummen upp för det.
Jag har fått den fina titeln som Gudmor åt världens sötaste Nellie
Och sen har vi fått väldigt roliga besked från vänner som äntligen plusat och väntar tillökning i familjen :)

Med andra ord känns livet ganska lätt nu, och vi ska absolut inte glömma bort att vi tagit ett stort steg in mot sommaren eftersom det är 1 juni idag. Kan inte förstå vart det här sista året försvunnit!!

Jag har sett att ni är några tappra själar som fortfarande kollar in här för att se om jag uppdaterat. Det blev kanske inte ett sånt långt inlägg men det är iallafall något :)

kram kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar annica

ÄNTLIGEN! :)

2010-06-01 @ 20:32:58
URL: http://annicavester.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback