Icke

Trodde här i slutet av helgen att jag segrat över förkylningen, men så vaknade jag i morse och kände febern komma krypande. Skit skit skit, 2-1 till basillerna. Men nu ska jag då iallafall vara hemma från jobbet imorgon, ska bara in på ett möte sen hem till soffan igen. Nu ska sjuka bort och sol och värme komma in :)
Hade turen idag att lillebror kunde komma över till mig och följa med mig på middags prommisen med Athos. Känner att jag inte har krafter att ge honom den aktivering han behöver idag pga sjukan så då kom Daniel över och vi drog ner till Nyvik där både vovve och bror fick leka av sig medans jag själv fick stå och jaga dessa jääävla mygg som älskar mig mer än vanligt iår.

Men nu är Athos både babad ute och med schampoo inne så nu är han både ren och luktar gott och jag kan ligga med gott samvete i soffan och kurera tills Micke kommer hem från jobbet. Kommer nog sova som en klubbad säl i natt. Ser fram emot det :P

I övrigt har idag inte varit någon dag att minnas så jag lägger hoppet på morgondagen istället :P


Bye bye


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback