Lördag och regn

Igår hade jag stängning på jobbet igen och det gick bra som vanligt :) Väldigt få kunder så jag han göra bort en heel del städning, nu när man är städansvarig gäller det ju att hålla det snyggt och fint :)
Efter jobbet åkte jag ut till Renita och Erik för att kolla in deras nya fina hus där dom skulle spendera första natten! Riktigt mysigt och hemtrevligt hus måste jag säga, tror dom kommer trivas kanon bra. Sen blev det hem och se film i sängen. Älskar att vi nu har voddler :D

Jag ligger fortfarande kvar i sängen idag, huvudvärk och massa snor, fortfarande....... Men jag ska bege mig upp och gå ut med hunden snart. Stackarn känner sig nog ganska uttråkad när jag bara ligger här och gör ingen nytta.
Idag klockann 3 så står Adrians dop på schemat, efter det hem och svida om till party dressen och ner på obbola pubben. Dock som det känns nu och när jag ligger och tittar ut genom fönstret och ser regnet falla ner kan jag lika gärna slänga mig under filten i soffan i eftermiddag efter dopet. Känner ingen party pepp alls. Så vi får se om jag kanske kör volvo ikväll... tiden får visa.

Nä nu är det dags att  dra på sig regnstället och gå ut med lille vovven och ta vara på dagen!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback