Lördag och regn

Som ni kanske vet så älskar jag ju regn, men inget vilket regn som helst utan det ska vara spö regn. Sådär så när jag ligger i sovrummet med fönstret öppet hör jag hur regnet smattrar mot plasttaket på altanen. Den typen av regn är så avslappnande. Iofs så är jag kanske lite knäpp för jag tycker också om att ligga i tvättstugan och lyssna på tvättmaskinen, helst ska det vara kolsvart där inne. Riktigt härligt!!

Jag hann iallafall ut med Athos på lunch prommisen innan det började dugga sen bar det av mot maxi med sötaste Terhi. Ibland är det riktigt skrämmande att prata med henne. Många tankar vi har är så himla lika... Idag när vi var och kollade kläder så köpte vi en likadan tröja. Gick runt på lindex och när vi möttes upp hade vi plockat åt oss samma bh i samma färger.. Det är nästan skrattretande :P
Det är riktigt skönt att jag har hittat En vän här i världen som förstår sig på mig och mina tankar. En person som får mig att känna mig samhörig och trygg. Och som jag kan dela allt med, även saker jag annars brukar hålla inom mig. Du är värdefull för mig!

Nu efter revan på maxi sitter jag med djuren framför tvn igen och njuter av att vara ledig. Tvättar lite kläder och njuter av att jag gjorde städningen i torsdags... för nu är det så rent och fint hemma. Synd bara att Micke jobbar hela tiden nu, eller ja, synd och synd han har ju faktiskt jour och då är det väl lika bra att han blir utringd och får tjäna massa pengar :P Jag får ju ändå njuta av det i slutänden.

Nä nu ska jag se om det är någon bra film på någon av våra filmkanaler.
Puss

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback