Midsommar har passerat

Midsommarfirandet är nu över för i år.
Självaste afton firades hos oss med ett par goda vänner. Solen sken, maten blev bra, sällskapet var glada och vi hade en riktigt trevlig midsommar :)
Dagen efter stökade vi undan allt utom självaste party tältet vi hade ställt upp för att slippa frysa ihjäl och ha tak över huvudet OM det skulle bli regn. Sen blev det helt otippat en sväng till Norrbyskär för oss. Sjukt härligt att vara ute på havet men väl på skit ön så var det svinkallt, alla var AS packade och jag träffade inte så många jag kände så min första upplevelse om det omtalade Norrbyskär var inte bra. Och jag ska inte ens börja tala om sniglarna som stod i baren?! Det var faktiskt som ett skämt... tror aldrig dom hört talas om Tempo eller Effektivitet. Kanske beror det på att jag var nykter eller så var det bara överlag skitdåligt där. Men väl tillbaka i båten kändes det bra igen och efter en väldigt skrattfylld hemresa var jag mer än redo att krypa ner i min supermysiga säng.

Idag har vi lämnat tillbaka tältet, varit på 25 års kalas hos Pia och nu i kväll har jag suttit klistrad framför KENDRA :)

Nu välkomnar vi en ny arbetsvecka, det är som inte lönt att bli nojjig , dagarna går så himla fort nu att det snart är fredag och ledighet igen ;P Förövrigt trivs jag fin fint på jobbet, trevliga kollegor och ett stimulerande jobb :)

God Natt!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback