Onsdag och snart helg

Midsommar närmar sig nu, och vi har inte ens varit och handlat inför kalaset vi ska ha här hemma. Men det får bli imorgon istället för idag jobbar jag stängning och dessutom lyser solen så varmt och fint ute så  jag tänker då inte gå på maxi själv idag. Jag och micke får slåss med alla andra som handlar i sista minuten i morgon stället :P

Blev väckt idag av att Terhi ringde och ville att jag skulle kliva upp och umgås, och klockan var ju ändå 20 i 10 så det var lika bra att kliva upp ur sängen och det blev ju inte direkt besviken av att det var fantastiskt väder ute :)
Så  nu sitter jag och väntar på att Terhi och Nellie ska komma hit så vi kan gå ut på en lång prommis och sen avrunda med lite kaffe på det :)

Ska busa lite med Athos nu som börjar känna sig lite rastlös, puss å hej

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback