Sista Krp dagen

Nu har jag jobbat mina sista timmar på Krp Städservice och kan koncentrera mig fullt ut på Annas fest och mat med det otroligt fina namnet Kristallen. Det är ett roligt gäng och det ska bli kul att komma in i allt.

I övrigt idag ska vi åka och kolla på en soffa, håller verkligen tummarna för att den ska passa in som vi tänkt oss. Så kan vi kasta ut dom sofforna vi har nu. DOCK måste jag säga att ikeas soffa klippan (som vi har nu) har fungerat otroligt mycke bättre än jag trodde dom skulle. Vi köpte dom som utfyllnad till loungen men eftersom vi nu har vardagsrummet där vill vi ha en skön mys soffa istället för dom här lite stelare varianterna. Sen såklart mest av allt för att vi kan ligga och mysa i samma soffa istället för i varsin med ett bord emellan oss. Så jag hoppas vi har lyckan att återvända hem igen med en ny fin soffa :)

Igår blev en kreativ dag, efter jobbet var vi iväg och köpte massa säckar jord och sådde nytt gräs där det förra året var en rabatt på framsidan. Sen planterade jag om lite inneblommor samt ute blommor. Passade även på att skölja av uteplatsen lite eftersom den var gul av all pollen som just härjar fritt.

Nu ska jag hur som helst tvätta lite och vika lite tvätt tills micke kommer hem och vi kan dra oss in till stan!

Så vi säger hej å hå för idag.


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback