Snart är det helg igen

Tiden fortsätter skynda fram i en hiskelig fart. Men vi tycker faktiskt det är ganska skönt.
Hade stängning idag på jobbet och det var lite nervigt, har aldrig varit sist på det där jobbet och det är massa saker som man måste komma ihåg. Nu är jag hemma iallfall och hoppas vi inte blivit rånade eller att stället brunnit ner när jag kommer till jobbet imorgon :P
Ska inte skriva så långt idag då jag har en ruskig huvudvärk. Vetepåsen är på värmning och sängen står next in line.

Tänkte visa för er som inte varit hos oss den sista tiden hur det blev med nya soffan. Och det röda ni ser där bak är dom förra sofforna som nu ska bort.




Vad tycks?


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Jessie James

Ser ju mkt snyggt ut! :)

2010-06-16 @ 22:35:22
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/
Med vänliga hälsningar Maria Söderström

Åhh vad fint det blev med soffan. Visst är det härligt att få lite nytt. Kul att du börjat blogga igen så jag får höra vad ni gör! Sköt om er! Kram Micke från mig

2010-06-17 @ 13:17:07

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback