snipp snapp snut

...så var denna helgen slut!

Har haft en härlig helg. Igår var jag först förbi hos Pia och Anthon och gosade med lille Adrian och Hedmans Emelie och Julia. Sen spenderades kvällen hos Hedman med massa surr och godis!

Imorse startade jag dagen med att ta mig en jogging tur med Athos. Första då Athos fått följa med och det gick super fint. Han var riktigt duktig och resten av dagen var han lugn och snäll. Nu på kvällen har han haft lite bus tid men i övrigt har han varit lugnare än vanligt.. tänk om man kunde starta dagen med en löptur varje morgon!!

På eftermiddan gick jag och Terhi på en lite prommis med lille Nellie i vagnen och dök in hos Carro och Henrik på kaffe och fika i solen. Mycket nice.
Tog en snabbis förbi konsum för att försöka hitta något ätbart och kom hem med goood middag. Blev grillad lax med potatis och sås.. Muummmms :)

Vi har hunnit med att spela lite bingolotto ikväll också, men inte blev det någon vinst :/ får hoppas vi vinner nästa helg då det är säsongsavslutning med massa fina priser :P

Nä nu ska jag gosa lite innan det blir att krypa ner i sängen och ladda inför morgondagens jobb!

Hoppas alla haft en bra helg.


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pelle

Bingo Lotto? haha :D Kul att du bloggar iaf!

2010-06-08 @ 13:51:33
URL: http://blogg.vk.se/Pelle

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback