tre knäpp för rebecca

Försov mig i morse, nog är man väl fantastiskt bra.... Fan va pinsamt, men tur Nick är duktig och höll ställningarna tills jag dök upp klockan 7. Vi blev iallafall klara i tid så det blev inga problem. Åkte hem lite tidigare eftersom jag sovit som en kratta och inte alls känner mig bra i kroppen. Nu har det börjat klia i gommen också, och halsen värker.. typiskt. Aja bara en dag kvar på arbetsveckan sen blir det koma i helgen om jag fortfarande är sjuk.

Solen skiner och helst av allt skulle jag vilja ta mig en jogging tur nu och sen lägga mig i solen och lyssna på en bra ljudbok men jag håller mig inne så jag snabbt blir frisk, kry och pigg. Eller åtminstånde inte blir sämre.

Myspys med Athos och Maja står på schemat. Puss å hej!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback