kortis på jobbet

helgen har som vanligt varit kanon. Blev födelsedags kalas *2 och utgång i fredags. Mys i solen och grillnig på stugan på lördag dag och sen middag, spel och massa skratt hos linda och peter på kvällen. Grabbarna fixade även våran bil så nu hoppas jag att den ska gå igenom besiktnigen.
Igår blev det kaffe och kaka hos Åsa och Björn med sällskap av Sam, Terhi och Nellie. Kanon helg som sagt!

Hittade lite bilder som togs för några veckor sen som jag tänkte bjuda på :)









här kommer två bilder från middan hos annica och oscar



Eftersom vi spelade ett spel större delen av kvällen så finns inte EN enda bild där någon ser normal ut.
Så Dessa två bilder är det enda jag vågar lägga upp :P 


Såhär såg Athos ut precis hela dagen efter vi varit på middan med Annica och Oscar. Han och Thea lekte ju non stop tills vi åkte hem.. Så dagen efter så låg han i sin soffa precis såhär!


Våra grannar kan iallafall känna sig säkra, för Athos studerar varje människa som går in genom deras dörr. Han har ju nämligen en liten tjejkompis där inne som han måste skydda :P


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback