Ännu en måndag

Se där, ännu en måndag är här och det är sista måndagen som Micke kommer vara borta! Hipp hurra! Efter jobbet åkte jag till Terhi och hälsade på hennes lilla monster Nellie som strax fyller 10 månader. Jag kan inte förstå vart dom 10 måmnaderna tog vägen.
Väl hemma har jag eldat, eldat och eldat lite till för att få upp lite värme i huset. Nu är det varmt och skönt inne i vardagsrummet :D

En liten dum grej när Micke är borta är att det äts nästan ingen ordentlig mat här hemma. Dagens middag består av  loka citron och en påse plockgodis.. mumms! Som sagt, tur att det bara är den här veckan kvar nu innan vi återgår till det normala igen.

Prommis med Athos väntar och jag ska noog  värma upp mig lite nu så jag kan behålla värmen under hela prommisen!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback