Bildbomb

Rensade lite och hittade sladden mellan telefonen och datorn, så jag tänkte lägga upp lite bilder :)

Jag och Athos tar oss en powernap



Hundmorfarbus



Katterna tycker det är super gott och super spännande att få dricka vatten direkt ifrån kranen



Jag rev bort den "gamla" tapeten i ett av sovrummen på övervåningen och hittade en ännu äldre tapet bakom :P



En dag på jobbet rasade bara taket in.. Observera att det är lampan som hänger en liten bit från golvet :S Det dära med inrasande tak har även hänt 2 gånger på mitt nya jobb så jag börjar tro att det är personligt :P



Jag har en duktig skogshuggare till man



Athos njuter av sommar och sol



Maja tog en tupplur



Athos fick en ny bädd som han trivs så bra i att han knappt vill lämna den :D



Pumba visar upp sin första fångst från det vilda. En fågel som han absolut skulle ha med sig in i vardags rummet och leka med.. hmm.. behöver jag säga att jag blev stolt(?) och överlycklig över detta?



Lite vardagsmys



Hehe, Pumba ligger och chillar


Sorry för den dåliga kvallan på den här bilden men jag kände nästan att jag måste lägga upp den. Såhär ligger han ALLTID ;P





Så det var vad vi hade att bjuda på ikväll :D


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback