blogglovin

Jag har nu, bättre sent än aldrig, upptäckt det superfiffiga med blogglovin. Nu slipper jag gå in på allas bloggar för att mötas av besvikelsen av att dom inte skrivit något nytt sen sist jag var inne och kollade. Eller att dom skrivit en jääädra massa som jag måste gå igenom för att hänga med. Jag rekomenderar varmt alla er som följer en massa bloggar att gå med i blogglovin.se

Jag tok längtar tills syrran fyller år nu, jag vill att hon ska få se alla fina presenter vi köpt till henne. Tror hon kommer bli alldeles till sig så duktiga vi varit i år. Men jag måste vänta ända tills 8 december tills jag/vi får ge dom.. Den som däremot fyller år på måndag får gärna vänta med sina paket ett tag. Jag vette sjutton vad jag ska köpa till min älskade hälft. Han önskar sig ju som inget heller, jag kan komma på en del saker här hemma som vi ( eller egentligen jag) skulle behöva. Men det är ju heller inte så roligt att bara få saker som båda vill ha, jag vill ju gärna ge något som han själv vill ha. Aja jag har ju ändå ända tills söndag kväll på mig att filura ut detta. Men har ni några bra förslag så skriv gärna dom här, dom tas emot med värme.

Nu har jag börjat läsa en ny bok, en bok om Jerry Lee Lewis. Eftersom jag älskade Bingo Rimérs bok så kanske det var lite dumt av mig att börja läsa denna direkt och på en gång efter. För jag fastnar inte lika lätt i den. Den ropar inte på mig direkt jag kommer innanför dörrer på samma sätt. Jag har dock inte gett den så mycke tid men ändå, när jag lägger mig i sängen för kvällen tittar jag på den stackars lilla pocket boken..sen på datorn..boken..datorn..boken och sen slutar det med att jag trycker på ON och hamnar här. Skärpning!!

Sov gott 

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Gabriella

Läs Mötley Crüs bok. Sjuk men man fastnar lätt!! :)

2010-11-24 @ 10:43:06
URL: http://gabriellanygren.blogspot.com
Med vänliga hälsningar Jessie James

Ja bloglovin är kalas kung! Riktigt bra skit :)

2010-11-24 @ 21:29:13
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback