Ensamt

Idag har varit en riktigt härlig ledig dag. Eldat massa här hemma, varit ute på långprommenad med Athos och mamma, vi stannade upp på ica på hemvägen och köpte lite godfika till kaffet som skulle tina upp os efter prommisen. Pratade om allt möjligt och kom fram till lite julklappstips.
Har sovit som en stock i soffan i nån timme och den var helt klart välbehövlig. Nu är det dags för prommis med hunden igen och sen kanske dra damsugaren...? Trist men välbehövligt. OM jag nu inte får fika besök ikväll för då skiter jag i städningen och drar i mig lite av mitt goda Zoega kaffe istället :)

Hade tänkt städa upp lite på gården idag men jag har helt enkelt inte orkat, orkar egentligen inte städa heller men någon nytta skulle man ju kanske gjort.
Känns som att jag inte träffat Micke på superlänge och det är nästan två veckor för i helgen var det ju fullt upp och sen hade jag ju jobbarhelg dessutom. Så nu längtar jag otroligt mycke tills han kommer hem. Bara två dagar kvar nu!!


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback