Iam back

Vaknade upp vid halv 9 i morse och hade en otrolig huvudvärk. Drack jag en dunk vin själv igår? Nej, var var ju nykter och såg idol... Tog med mig täcket och la försiktigt ner mitt stackars huvud i soffan. Athos var inte sen med att hoppa ner brevid mig. Vi låg och varvade sömn med Will och Grace. Tog en värktablett och sov lite till, när jag sen vaknade insåg jag att klockan var halv 1 och Athos borde få gå ut och springa lite. Jag kände mig bättre så vi tog bilen ut till förmansvillan i obbola och sen fick han springa av sig och jag insåg vilket fantastiskt väder det var ute. Perfekt kallt, ingen blåst och strålande sol.  När jag kom hem lagade jag pasta carbonara, slängde tillbaka täcket in i sovrummet och sa hejdå till huvudvärken. Sååå skönt!

Tror det var den här vackra synen som fick min huvudvärk att försvinna. Ibland är det underbart att ha hund så man MÅSTE ta sig i kragen och bege sig ut på en prommis.



Ikväll ska vi till mamma, pappa och bror på middag. Ska även få träffa farmor och farfar som jag inte sett på jätte länge och kanske tom syrran och johan tittar förbi.

Har redan varit på botten idag så den här dagen har massor med roligheter att ge :P


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback