Jobbat av bara den

Idag har vi på Kristallen fått jobba hårt. Mycke spring och mycke stress. Men vi klarade av dagen och jag kan säga att jag helst av allt inte vill göra något mer idag över huvudtaget. Duscha och sen bara lägga mig i sängen för att sova. Men det får ske efter min långprommis med Athos.

Lovade också pappa att jag skulle lägga upp min önskelista för i år här på bloggen. Kommer lägga ut lite eftersom jag kommer på vad det är jag vill ha :P Här kommer några saker:
- Lasse Åberg vinglas
- Grillbestick

Kanske inte en sån imponerande lång lista än så länge :P 

Påtala om julklappar har jag faktiskt handlat lite.
Pappa - check
Johan - check

Sen har jag köpt syrrans födelsedags present, måste också meddela att hon fyller år 8 december så jag tycker jag är ute i väldigt god tid :D


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

Men duktigt att du börjat ta tag i julklapparna.. Själv har jag inte ens tänkt tanken att det faktiskt är jul om sisådär 43 dagar.. Jag kommer vara den som springer runt på stan som en yr höna i absolut sista minut och ska försöka tränga mej fram med barnvagnen för att hitta något vettigt att köpa!!

2010-11-11 @ 23:08:17
URL: http://saraidasofia.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Syster

Oooooooh jag gillar presenter!!! Men din önskelista är fortfarande för vek. Suck. haha! jag får allt hitta på något själv vad jag ska köpa till dig. Mohaha :)

2010-11-12 @ 09:57:46
URL: http://isabellpalm.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback