Mickes födelsedag

Egentligen så firade vi Mickes födelsedag igår på släckten kom förbi men idag är ju hans riktiga födelsedag. Han fick jätte fina paket + ett nytt spel så vi ser fram emot att bjuda hem gäster och spela lite spel nu. Spel är helt galet dyrt men det är helt klart värt pengarna om man hittar ett bra. Jag köpte ett som vi provat innan och VET är riktigt roligt. Jag rekomenderar därför "Med andra ord" till alla er som funderar på att köpa ett till nån i julklapp!

Jobbet gick bra idag, och efter middan kom svärmor förbi och drack lite kaffe. Mysigt värre! Och just nu i denna stund ligger jag och Athos i soffan och försöker värma upp oss efter våran prommis i det kalla vädret. Athos fryser alltid om vänster baktass och testade idag att bajsa på tre ben men efter mycke stök och bök blev han tvungen att sätta ner tassen för att göra klart sina behov. Såg riktigt roligt ut :P

Nu ska jag pussa lite på Micke som just kom innanför dörren.

Bye bye

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback