Så var det November

Idag nr jag kom hem till syster efter jobbet så hade hon varit och handlat lite julklappar?!?! HJÄLP! Jag känner att jag också borde börja men det känns ju så knäppt att börja när det inte är någon snö eller julkänsla i luften. Men för att sprida ut den ekonomiska delen lite så är det nog vettigt att börja snart. Plus att Micke fyller år i slutet av denna månad. Måste nog ta mig en heldag på stan och handla liite åtminstånde. Men slå in dom kommer jag banne mig inte göra förän senare. För när man ska slå in julklappar MÅSTE man ha julstämning. Det ska finnas glögg, julmusik och bara vara supermysigt.

Nog om jul nu, halloween har passerat och vi hade två små monster utanför våran dörr i gårkväll. Dom fick lite godis och uppenbarligen var det inget gott godis för dom spred inte ryktet vidare till sina andra monsterkompisar. Det var tur för oss som bara hade hade några små godsbitar hemma.

Ikväll fick vi besök av Evelina och henns små sötnosar, vi vuxna drack kaffe och pratade ömsom svenska och ömsom engenska. Bara för att dom små sötnosarna är små så betyder det inte att dom har stooora öron som hör allt dom egentligen inte borde höra :P Såsom julklappar och annat :P Jag och Micke insåg också att vi måste spara barnkanalerna nånstanns så vi slipper leta efter dom varje gång ett barn kommer förbi.

I  veckan ska vi fösöka få undan lite på gården, rensa lite i garaget och sen bara rå om varandra eftersom på söndag åker Micke tillbaka till Sandö på brandkursen och blir borta i 3 veckor. Som tur är kommer han hem på helgerna. 

Athos hoppde just upp i soffan så jag ska passa på att gosa ner mig med honom nu. Bye bye! 


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback