Sovmorgon

Idag har jag sovmorgon, så himla skönt det är. Börjar inte förän 11.30 idag så snart ska jag gå ut och traska lite med Athos och sen bär det av mot jobbet. Och gissa vad, imorgon är jag LEDIG!!! Gaalet skönt. Jag hade fått för mig att jag skulle måste upp till stan och göra naglarna då men jag såg nu i kalendern att så inte var fallet. Så jag ska få vara hemma i mitt hem hela dagen. Fantastiskt skönt!

Igår såg jag på Ung och bortskämd på SVT och det är ju riktigt pinsamt att vara över 20 år och inte kunna moppa golvet, starta en tvättmaskin och allt som man själv kunnat sen väligt länge tillbaka. PINSAMT!!!

Jag ska fortsätta se Vinteriken nu sen ska jag ut i snön och leka med hunden.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback