Tisdag -Check!

Jag har fler läsare nu än förut, men mindre kommentarer. Hur går det till? Har inte haft någon nu dom senaste gångerna. Ajjabajja. Jag har ju iochförsig inte skrivit så mycke intressanta grejer så jag får väl egentligen skylla mig själv.

Nu har jag iallafall gjort bort mitt kvällspass på jobbet för veckan, avbeställt datorn jag rååkade köpa bara sådär?!?! Fråga mig inte riktigt vad som hände, men jag måste ha fått något fredagsryck och jag kände nog att jag tyckte lite synd om den dära The phone house killen som fick sitta en fredagseftermiddag och ringa runt och sälja saker till folk. Dom hade för en gångs skull varit suupersnabb med leveransen så dom hade redan hunnit skicka iväg den men det var bara för mig att skicka tillbaka den när den dyker upp och sen är det problemet löst.

Just nu ligger jag i sängen och är gaalet uttråkad, borde egentligen sova eftersom klockan ringer 05.00. Men jag har bläddrat igenom alla bloggar som jag brukar läsa, kollat igenom alla jag känner på facebook och inte hittat något som stillat min hunger på ny info. Kanske ska se ett avsnitt av svenska hollywood fruar? Det bjuder ju då på ett skratt iallafall :P

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback