Acrobaten är här

Nu har vi skruvat ihop Acrobaten (inte så avanserat, bara 16 skruvar, dvs skruvar till 4 ben;) ) Men lite vill ha mer, nu  vill jag ha en matta här, ny tv bänk så man inte behöver se alla kablar och nödvändigt tvstrunt och kansken en tavla eller två på väggen. Men med lite tur får jag upp fläckten i taket idag så man ska vara nöjd för det man får :P

Efter jobbet städade jag huset och nu ligger jag i soffan och väntar på mat. Sen ska jag klippa Micke och efter det ska jag banne mig inte göra ett skit. Mysa ner mig framför tvn och dra på mig filten.
Nu är det bara en arbetsdag kvar dessutom, sen är det HELG. Jag längtar tokmycke. Eftersom Micke ska bort på fredag ska jag nog ligga här hemma, se idol och äta MASSOR med chips, mums!

Nu NCIS

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback