Helgen över

Helgen var kanon. Men som vanligt gick den över alldeles för fort.

I fredags for jag till syrran och johan som hade ett litet party. Trevligt att se gamla ansikten igen :) Sen kom dunder lördan när vi hade alla kalas. Den dagen gick så himla fort att jag knappt hann blinka, men trevligt hade vi. Började med vin på harrys, vidare till middag på allstar, en öl på tapas med 30 åringen Oscar med sällskap. Sen vidare på dubbelkalaset i Obbola, dock han jag bara in, ta av mig skorna för att sen ta på mig dom igen och gå vidare. Men så kan det gå när man har liite för mycke inbokat på en och samma kväll. Hade vi vetat att det varit massa lekar med i bilden hade vi nog tackat nej och bara dykt förbi och sagt hej istället. Nu hade dom ju planerat lekar och grejer så det kändes lite surt att måsta gå vidare. Men eftersom vi fått med oss en arbetskompis till Micke så var det bara att traska vidare mot obbola pubben. Mötte upp syrran och hade roligt.

Söndagen bjöd ju på enormt fint väder så jag passade på att ta mig en häärlig prommis med Athos handlade lite frukost å vägen hem. Födelsedags fika hos Annica och Oscar sen myste vi hela kvällen med syrran, Johan och Sussi :)

Känner att jag nästan blir stressad av att läsa det jag själv skriver. Kan lugna er med att idag ska jag göra ABSOLUT ingenting :D

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback