jobbet

Sitter på jobbet och smygbloggar lite medans det är lugnt. Nu är det bara en halvtimme kvar tills jag får stänga igen så jag ska om en kvart ungefär börja plocka ihop, diska klart och förbereda inför stängning.
När jag kommer hem ska jag hjälpa Micke lite med hans läxor från kursen, läsa igenom och kolla stavning och meningar. Eftersom vi har ett värdelöst ordprogram på datorn markerar den inte om man stavar fel eller skriver en konstig mening så då får jag rycka in och leka lärare :P

Jag längtar hem, jag längtar nästan alltid hem. Hem till mitt fina, underbara, och varma hus. Hem till Micke och hem till mina mjukisbyxor! Men nedräkningen har börjat, om strax över en timme är jag ÄNTLIGEN HEMMA!


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback