LEDIGHET

Sååå härligt, imorgon är jag ledig. Som jag har längtat! Dock bara en dag men sen är det ju bara torsdag och fredag kvar sen är det helg.

Imorgon väntar shopping inför lördagens festligheter, ska få äran att köpa kläder till både mig  och Micke. Var jätte länge sen jag var på stan sist utan att bara tokstressa in för att köpa någon enstaka grej, springa till bilen och hoppas på att slippa 16.00s trafikrusning. Imorgon ska jag gå i lugn och ro och bara njuta. Sen ska jag äntligen få mina naglar omgjorda också. Spexade till det med silvertippar förra gången men det var inte alls min grej. Jag betalar ju för att få snygga händer och inte att dom ska se skitiga ut. Så nu återgår jag till mitt vita igen.

Jag älskar att vara ledig. Nu, NCIS, brasmys och en kopp te.

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback