Lite ångest

Oh, har just fört över min del till huskontot för denna månad. Vart inte många slantar..
Hade ju en veckas obet semester i augusti så det vart först och främst en veckas mindre betalt sen drog dom 3 månaders matavdrag på en och samma lön. Urs och fy, den här månaden kommer INTE bli rolig. Så idag lider jag lite av pengaångest, men men det är ju då tur man inte behöver göra några större inköp. Det finns massor av mat och kärlek så det räcker och blir över.

Hur som helst så var vi på kalas igår hos Fia, supertrevligt. Har inte umgåts med henne sen ja jag vet inte när. Så vi stannade kvar där och såg idol och åt massa gott.
Idag for Micke till Åmsele för att kolla på umeå open och jag ligger fortfarande i sängen och drar mig. Ska väl kliva upp snart jag  också, gå långprommis med Athos och sen ta en lååång härlig dusch och låta dom ekonomiska siffrorna rinna av mig.

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Ingrid Wallmark

Fina bilder på dina husdjur. Kram Ingrid

2010-11-04 @ 23:10:21

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback