Lördag och jobbarhelg

Jag har äran att ha jobbarhelg i helgen så det känns inte riktigt som att det är lördag. Men eftersom att man ska njuta av varje minut av livet så är jag inte dummare än att jag myser ner mig i soffan med djuren och ska nog fortsätta med det hela kvällen. Jag körde upp Micke till stan tidigare, hans lördag ser däremot helt annorlunda ut, hans kväll bjuder på party. Men eftersom jag vill vara utvilad och fresh känns det supernice med en lugn kväll hemma.
Har hunnit städa huset en sväng så nu är det snyggt och fint här. Sitter dock i tankarna på om man skulle orkat sig iväg till statoil och hyrt sig en film eller inte? Kändes så himla långt och kallt :S Men samtidigt är det ju mysigt att gosa ner sig framför en film såhär på en lördagkväll.

Tänkte bjuda på lite bilder från ikväll också.

Min och Athos plats ikväll


Vi har tänt lite ljus




Här är blomsterarrangemanget jag gjorde förra veckan som jag lovade att lägga upp bild på.





En liten kvällsblick i köket


Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback