lördagen är här

Går kvällen spenderades med Annica, Osscar och Thea. Hundarna sprang som galningar i vanlig ordning och vi andra försökte så gått det gick att se idol. Vi kockade ihop lite middag och njöt av att det var fredag!

Idag ska vi klyva lite ved till våran nya fina kamin. Sotaren ska komma till veckan och förhoppningsvis får vi MVG på det vi (läs micke och rune) gjort och då äre bara att börja elda.

Jag vaknade strax efter 8 i morse och gick ut en sväng med Athos. När jag kom in och slog på tvn så visade den Pettsson och findus, sååå mysigt barnprogram. Nu ber Micke om frukost så det är väl kanske bäst att jag tar fram lite fika åt honom så han orkar jobba med veden sen :P

Ha en bra helg.


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback