Weehooo

Sitter just nu och kollar in våran suupersnygga kamin som nu står på plats och brinner fint. Dock så eldar vi inte på riktigt än eftersom den inte är besiktad men vi har ställt in lite stearinljus så vi får in den rätta feelingen :P Och vi kan inte säga annat än att VI ÄLSKAR DET!!

Det här har varit en lång men kanonbra dag. Alarmet ringde 05.00, börja jobba kl 06.00. Slutade 14.30, efter det åkte jag på plantagen och tok fyndade. Köpte en stor ute kruka som kostat 259 kr men var nedsatt till 79 kr. TOPPEN! Köpte massa blommor, jord, ljus och dekorsten. Efter det väntade maxi och lite handling. Väl hemma kunde jag inte hålla fingrarna i styr så jag arrangerade all blomster jag köpt och jag ska lägga upp bild på det senare btw. Kockade ihop lite middag, och sen började den stora städningen av huset. Bort med alla bygg grejer och iväg med allt byggdamm. Nu är här skinande rent, nämnde jag att vi nu har kaminen på plats :P
Hur som helst har jag just sjunkit ner i soffan efter en dags bra jobb, tror däremot att jag vääldigt snart ska förflytta mig till sängen för jag är dödens trött nu. Har gjort slut på alla mina krafter och måste få en lång god nattssömn för imorgon får vi besök av Annica och Oscar med vovve. Då ska vi nog fortsätta vårat mysande vid kaminen. Ska lägga upp en bild på detta imorgon eller möjligtvis på lördag.

Nä sov gott allihop nu styr jag vidare mot sängen!

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Isa

Vad har jag sagt rebecca, BILDER!

2010-10-07 @ 22:13:50
URL: http://isabellpalm.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Anna

Jättefint med kaminen, bara lite avundsjuk, jag vill oxå ha:) Superkul för er, kram

2010-10-08 @ 09:01:57

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback