Förkylningens slav

Igår kväll ringde jag till chefen och sjukanmälde mig för idag, och idag är jag så tacksam att jag inte tänkte som jag vanligt vis gör. Optimistens tankar om att jag inte alls kommer bli sjuk. Idag är jag mer död än levande.
Ringde till jobbet igen i morse bara för att höra så dom ringt till rättsmedicin och kollat upp hur vi ska lösa stäningen där i veckan. Det var Nick som svarade och han blev rädd att jag skulle smitta honom över telefonen så hemsk som jag lät så han skickade direkt vidare telen till Elin istället :P
Inte bra, inte bra.

Nä nu ska jag sova lite till och sen förhoppningsvis orka se en film.
bye bye från sjukstugan så länge!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback