Fredag

Idag har jag spenderat en del här på bloggen för att försöka få till den. Nu ser den ju lite bättre ut iallafall. Med tiden blir allt bättre :P

Idag är första dagen sen i måndags som jag orkat laga någon middag, eller mat över huvudtaget för den delen. Så jag tänkte att jag måste ju göra något storslaget så mannen i mitt liv blir lycklig. Det blev fetaost och olivfylld lövbiff med pommes och bea. Blev mycket väl godkänt, ÅÅÅH så gott det blev! Till råga på allt kommer min favorit hem med blommor till mig. Förutom förkylningen kunde dagen inte varit bättre. Enda kvar på schemat nu är att gå ut med Athos sen är det idol och soffmys som gäller hela kvällen.

Tänkte lägga ut några bilder också.

Så här mysiga brukar våra kvällar vara :)


Och sen myser vi till hela huset så allt bara ger en supermysig känsla





Den här bilden är smygtagen av Micke i mörkret när jag sov. HAHA, såhär sover jag och pumba nästan varje natt. Pumba ligger som en kung på kudden och jag får den bit som blir över.



Såhär låg lille Atte konstant hela första veckan på nya medicineringen. Han hade en bädd från början och buren stod bara i vardagsrummet och tog plats. Men när Athos blev dålig gick han fram till buren och buffade på den, gnällde lite och buffade lite till. Vi gick dit och öppnade buren, han steg in och efter det klev han bara upp när han skulle dricka eller kissa. Hans safe zone.



Det här är heller ingen ovanlig syn :P



Sist men inte minst, bilder på vad jag fick av min favvis idag :D





KärlekKärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek


Kommentarer
Med vänliga hälsningar annica

men vilken guldklimp du skaffat dig! vill också få spontana blommor. fast iofs, jag fick mig en ny tvålpump till nedertoan, som var på halva priset :P

2010-09-27 @ 14:39:51
URL: http://annicavester.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback