Glass hjälper väl?

När någon av jag eller Micke är sjuk så får vi alltid kuckelimuckmedicin... vilket kan innebära precis vad som helst, det man känner för.
Jag beställde hjärt chips och cola igår, men uppenbarligen så hjälpte inte det... Så idag testar jag en annan metod. Jag råkade komma på att jag hade lite Carte dor Daim glass i frysen. SÅÅÅÅÅÅÅ himmelskt gott, jag skulle nog kunna leva på det!


Så nu hoppas jag att kuckelimuckmedicinen i form av daim glass hjälper mig att bli frisk. Kanske Micke måste åka och köpa hem lite mera, jag menar det är väl lika bra att ge det en ärlig chans?!


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Ida

självfallet måste man alltid satsa helt ut.. Den glassen är en synd och den är såå sjukligt god, så skare va så skare va ;D haha!!

krya på dej å slå en pling när du är friskers så jag får en kaffekompis :)

2010-09-22 @ 18:55:31
URL: http://saraidasofia.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback